יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

אני חולה, מצוננת ועם אף אדום. או: תחזירו לי את הפיג׳מה שלי.



אתמול קמתי מצוננת. כל הגוף שלי כאב, הייתה לי מועקה בחזה, לא יכולתי לנשום מהאף ולא הפסקתי להשתעל. כל מה שרציתי, אבל באמת פסגת שאיפותי, הייתה לצאת מהבית עם הפיג׳מה החמימה שלי. הפיג׳מה שלי מורכבת ממכנסיים מפוספסים בכחול-סגול שבן דוד שלי הביא לפני 7 שנים מבוליביה, חולצת טריקו של סטס וגרביים. החלום שלי היה לשים נעליים ולצאת ככה לבית הספר.
בפועל לבשתי טרנינג שחור שמתחזה להיות משהו אחר, חולצת שקר כלשהו וז'קט עור. ונעלי בובה. מיותר לציין שנראתי כאילו קמתי מהמיטה, אבל נוח זה ממש לא היה וכלל וכלל לא הרגשתי בפיג׳מה. לצערי.

כי יש איזה פעם או פעמיים בשנה זכות נרכשת לצאת ככה מהבית. פעם בשנה! מה קרה? מותר להיות חולים ומצוננים ולהיראות כמו סחבה עם שתי רגליים ואף אדום ונוזל.

וחוץ מזה, שהמראה הפיג׳מתי די מגניב. משדר קוליות. מרזה. לא חייבים להיות חולים בשביל

הנה כמה מראות פיג׳מתיים שעושים לי נוח ונעים בלב.


 מפה


 גיבורי הילדות שלי


 פטי סמית׳




וכמה אאוטיפיטים לסיום שהרכבתי לבד. בפוטושופ. כן, אני משתפרת.
מכנסיים: מרמלדה מרקט 
נעליים:  keds. נעלי קדס הם אהבתי הראשונה. כשהייתי קטנה דודה שלי הייתה קונה לי חיקוי שלהם עם באגס באני רקום עליהם. מאז הם הופיעו בפסקול של חיי בסרט ריקוד מושחת, ואני לא הפסקתי להעריץ את הפשטות והעדינות שלהם.
חולצה: של סינים מפה. אני מאוהבת בסווטשירטים עם אוזניים וחייבת להזמין לי איזה אחד באיכות ירודה שיתפורר לי אחרי יומיים מאיביי.
תיק: april showers
טישיו: kleenex. אין על קלינקס. סטס טוען שהם עשויים מזהב ושיש להם כוחות קסם.

תיק: master piece
מכנסיים: היינס. יש לנו שכן, שגיא. כשעוד הייתה לנו טלויזיה שמחוברת למשהו בבית הוא היה מגיע אלינו לראות הבורר עם סטס. תמיד הוא היה מגיע, מדוגם כולו בהיינס. פוכי כזה. הכל נראה כזה נעים שרציתי להיזרק עליו ולהתכרבל לו בקפוצ׳ון. היינו בחנות יד שניה לא מזמן, ראינו קפוצ׳ון צהוב של היינס. סטס אמר לי לקנות, אבל אין. פיג׳מה זה לא משהו שאפשר לקנות בחנות יד שניה.
חולצה: sophia webster. וואו. יש שידרוג יותר מגניב, צבעוני ומשמח מזה לסווטשירט?
נעליים: converse all star
טישיו: kleenex



טייץ: היינס.
תיק: marc by marc jacobs
משקפי שמש: dolce gabbana. קצת שמחה ליום האפור הזה שהרכבתי.
נעליים: tom's. זהב, זהב, זהב. אני חצי עירקית. זה עובר לנו בדם.
חולצה אפורה: acne



 צירפתי את השיר המדהים hide and seek של imogen heap, כי בפעם הראשונה ששמעתי אותו נסעתי בכביש בין עירוני חזרה הביתה. משום מה, אלוהים יודע למה כי אני בטוח לא, האזנתי ל88fm. פתאום ניגנו את השיר הזה, והרגע הזה, באמצע הלילה באוטו, ששמעתי את השיר הזה לראשונה כנראה היה הסיבה לכך שהתחנה הזו קיימת (אני לא מצליחה למצוא סיבות אחרות, אולי רק בשביל להרדים נהגים עם מוזיקת ג׳אז). לא יכולתי לכתוב באמצע הנהיגה באיילון, אז שיננתי לעצמי את השורות שזכרתי מתוך השיר, בשביל להגיע הביתה ולמצוא אותו. אז, בזמנו, חשבתי שזה ׳מתחבאת וחולה׳, ולא ׳מחבואים׳. דמיינתי לעצמי בחורה, מתחבאת מעצמה, מצוננת, עיניים אדומות. מתחת לשמיכה. 



נשיקות

4 תגובות:

  1. אני מתה על פיג'מות ודמויי-פיג'מות (מהסוג הלא מתאמץ אך מגניב) והכי-הכי -- על סווטשרטים גדולים וקשוחים של חבר שלי (אבל איתם אני לא באמת יוצאת מהבית, רק לפסטיבלים שלוכיים במיוחד).

    לשמחתי, חברה שלי הייתה פעם מנהלת סניף של היינס ועשתה לי מועדון, וכך זכיתי להכיר את הטייצים המעולים שלהם שהם אולי היחידים שבהם אני לא מרגישה שהירכיים שלי עומדות להשתלט על העולם.

    ולמרות כל אהבתי הגדולה לפיג'מות ודומיהן, בכל פעם שאני נסחפת עם הקרייב והולכת ללימודים עם מיטב מחלצות היינס שלי, אני מרגישה כמו עוזרת בית ליד כל הסטודנטיות התל אביביות המתוקתקות.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי חמודה. ראיתי פתאום שלא עניתי לך אחרי שנתיים. מקווה שלא נטרת לי.
      ואני חייבת להגיד שזה עדיין קורה לי. בבית אני מרגישה ממש יפנית מינימליסטית וזרוקה בקטע טוב, עד שאני עוברת ליד חלון ראווה ברחוב ונבהלת. מתי נלמד?

      מחק
  2. היי-אני דיי חדשה פה וקצת נוברת לך בפוסטים... בכל מקרה, אני ממש מקווה שמאז דצמבר 2013 דעתך על 88FM השתנתה... אנחנו שומעים בעבודה (בין 10 ל19) רק את התחנה הזו ויש שם מוזיקה מעולה. האמת שיש סיכוי טוב שרק ככה באמת מגלים שיש שם מוזיקה טובה כי בכל שעה אחרת באמת יש שם בעיקר מוזיקת ג'אז מעצבנת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז קודם כל ברוכה הבאה ואיזה כיף שבאת !
      ודבר שני: ברור שדעתי לא השתנתה, מהסיבה הפשוטה שאני לא טורחת להקשיב ל88 ולנסות לשנות אותה (:
      אני ילדת מיינסטרים, אני אוהבת מה שכולם אוהבים. דברים מתוחכמים עושים לי אולקוס. אני מקוה שתביני אותי, אבל גלגלצ מרגיע אותי 3>

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...