יום שני, 28 באפריל 2014

פוסט החזרה, והחזרה לקיץ.




אני חשה רגשות אשם קשים שזנחתי ככה את הבלוג!
אז מה אם היו לי שמונים אלף עבודות ואחר כך נסעתי לתאילנד עם הכרטיס האחרון שנשאר לי מאל על (הגיע הזמן להתרגל לזה שהעולם לא קטן כמו שהוא כשעובדים בחברת תעופה.) 
הייתי צריכה לכתוב! הייתי צריכה לפרסם, הייתי צריכה להפסיק לאכול ולהיות רזה כמו שתמיד רציתי (זה לא קשור לבלוג אבל קשור לחיים).

אבל הנה חזרתי. שזופה, ועם סימני פיגמנטציה קשים שמעניקים לי מראה של השוטר אזולאי.

קרו דברים רבים בזמן שנעדרתי. מתלבשות גרועות, ארוחות פסח מבעיתות, טרנדים מביכים שאתעלם מהם בהפגנתיות ואעבור למה שאני אוהבת: שמש, גופיות לבנות, ואת ג'רי.
ג'רי היא חברה שלי מכיתה ח'. הרבה דברים עברנו יחד: הלכנו עם נעלי בית לתיכון, ברחנו משיכורים בקניון ערים בכפר סבא, התנשקנו פעם אחת במסגרת אמת או חובה, הכנתי לה סנדויץ' מקולקל שעד היום היא לא שוכחת לי אותו, וממש לאחרונה גם טיילנו בהודו.
בשבת אמרתי לה: ג'רי בואי אני אצלם אותך לתרגיל פנורמה שאני צריכה להגיש לשיעור פוטושופ. היא אמרה סבבה ואיחרה בשעה וחצי.
מילה על ג'רי: יש לה את הארון הכי מפוצץ שראיתי, ואת כושר האיפוק הכי נמוך. קשה לה פיזית להשאיר פריטים בחנויות. היא חייבת אותם אצלה. כך יוצא, שיש לה דרך קבע באוטו שקית מפוצצת בכמות בגדים שיכולה להלביש מחלקה של מש"קיות ת"ש בחמשו"ש (אויש כמה קיצורים צבאיים! כזה מביך לא היה פה מאז הפוסט הצבאי. עוד קיצור אחד ואני מורידה את עצמי ל20), חלקם הגדול עדיין עם תוית.
צילמנו את הפנורמה (כמובן שיצא מחריד. הגעתי ללימודים ביום ראשון וכמעט התחלתי לבכות מכמה שהפנורמה יצאה מכוער. אני במקצוע הלא נכון, הייתי צריכה ללמוד חטיבת עצים או משהו) ואז אמרתי לה: ג'רי בואי נצלם תמונות לפוסט. היא אמרה סבבה (ואם הייתה דרך שהיא הייתה יכולה לאחר היא הייתה מאחרת. אבל לא הייתה לה, כי היא כבר הייתה איתי. זה חוקי תחבירית לכתוב כל כך הרבה הייתה במשפט אחד?).

*נזכרתי בהשפעה המוקדמת ביותר שלי ממעריב לנוער. הייתי בכיתה ו' ונסענו לים עם המשפחה. השתזפתי קצת, ואיכשהו ידעתי שאני אמורה ללבוש לבן כדי להבליט את זה.*

עכשיו אני יודעת. אין צבע יפה יותר לקיץ מלבן. (וגם לחורף. אבל עכשיו קיץ).
אני אוהבת את ההרגשה של החופש שהלבן נותן. את החגיגיות, את ההבלטה של השיזוף שלמדתי ממעריב לנוער שכל כך חשובה. לא צריך הרבה לקיץ, חוץ מכמה גופיות לבנות בארון. לצרף אליהן ג׳ינס בויפרינד מקופל וכפכפים, חצאית מידי בגזרת A למראה קצת מתוחכם יותר, או פיג׳מה וקימונו ליום מתסכל באוניברסיטה.

שלוש גופיות לבנות, שלושה אאוטפיטים שונים, ג'רי אחת (וזה מספיק.)


ולפני: שיר להיכנס איתו לקיץ.
(ביום שישי חזרתי מהבריכה לקראת ערב, שמענו את השיר הזה באוטו, הייתי קצת צרובת שמש ועייפה. והשעה, העייפות, האוירה, הנסיעה והשיר- הם חופש.)


*

חצאית:   zara barcelona
גופיית בסיס: היינס
גופיית תחרה: forever 21 
משקפי שמש: ray ban
ארנק: מקמבודיה

חצאיות מידי הן הפריט לקיץ הזה. מצרות את המותניים, רומנטיות, מתנפנפות ברוח הערב הקלילה (כן תל אביביות, יש רוח ערב קיצית בירושלים. ממליצה על רילוקיישן). בלכ מקרה, קריצה קטנה לשנות ה40 עושה לי נעים בעיניים.










*

קימונו: bershka
גופיה ומכנסיים: היינס
נעליים: zara home barcelona

אני חזיתי בשנה שעברה שקימונו יהיה ההיילייט של הקיץ. זה לא קרה, אך אני לא ממעיטה ביכולת הנבואה שלי, ועולה על ארגז תפוחים הפוך ווירטואלי במרכז העיר ומכריזה: קנו, קנו קימונו. עליונית כל כך יפה, מתוחכמת, נעימה ונוחה. מקפיצה את הצבעוניות. מספיק ללבוש פיג׳מה (כמו שג׳רי פה מדגימה לנו) ולזרוק מעליה קימונו והופס! את כבר בספירה אחרת. 









*
ג׳ינס: zara
גופייה: american eagle 
נעליים: zara home barcelona
תיק: nike
אקססורייז מהודו ומסבתא

מילה אחת: תיקי שק. עליית ההיפסטרים טייק 17.
אני אוהבת.











*


קיץ שמח
נשיקות


9 תגובות:

  1. איזה פוסט קייצי וכייפי! התמונות עושות לי חשק ללבוש איזו שמלה לבנה קלילה ולטייל בים!!
    שמחה שחזרת :))

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    השבמחק
  2. מתה על הכתיבה שלך!
    גם ההפקה עם ג'רי מעולה. בא לי הודו (אבל זה בהקשר לתזכורת שלך על הודו ולא בהקשר לצילומים).
    שבוע מעולה שיהיה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה (: מצחיק איך תמיד כשאומרים הודו ישר קופץ הפיוז של הבא לי!

      מחק
  3. התמונה האחרונה עם התיק של נייקי וההבלחות של השקיעה מהממות.
    ג'רי מאוד חמודה וכל הדברים שלה ממש יפים.
    דווקא קימונו כן היה להיט והוא עדיין, אני הכי חושבת לקנות אחד, ראיתי בברשקה אחד קצר יותר עם רקע לבן.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ציפיתי לראות הרבה יותר קימונוס, גם ברחוב וגם ברשת. כמעט ולא נתקלתי... אבל אולי זו אני שפספסתי, בכל מקרה הייתי לגמרי אומרת לך לקנות, קימונו זה כזה כיף.

      מחק
  4. איזה כייף שחזרת.
    בא לי הודו. או לפחות טיול בשדה. ולראות את תמונות ההחופשה שלך מהודו.
    אני בעניין הרילוקיישן, ההחל מאוקטובר הקרוב(:
    ג'רי מקסימה, במיוחד קעקוע החתול שלה.

    מה עם הטוויטר?

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? את עוברת לירושלים? לאן ולמה?
      זה לא סתם חתול, זה ניקולס החתול המיתולוגי שלה (:

      הטוויטר? לא הבנתי איך להשתמש בו. אני מרגישה זקנה נורא שם

      מחק
    2. אני מתחילה ללמוד באוקטובר באוניברסיטה העברית. לאן בדיוק אני לא יודעת, אני מניחה שבקרוב אתחיל לחפש דירה ושותף מס' 3 (מס' 2ידיד ותיק).
      גאוני. רציתי לעשות קעקוע של הכלבה שלי, אבל זה הרגיש לי כבד מידי, ושלה ממש קליל ומתוק.

      זה לא מסובך במיוחד....את פשוט כותבת סטטוסים שאף אחד לא מגיב לך עליהם ולא עושה לייק. כמו שמישהו כתב באיזה ציוץ "הקטע בטוויטר הוא שאף אחד מהחברים שלי לא שם. ושבכלל אין לי חברים". זה ממש שיעשע אותי.
      אם תשני את דעתך הכינוי שלי הוא כמו זה של האינסטגרם.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...