יום רביעי, 3 בדצמבר 2014

שלושה דברים ממש לא חשובים





1. הרגשתי כל כך תקועה במקום שהבנתי שהדרך היחידה שלי להשתחרר מזה היא לעשות משהו בשיער. אז בפעם הראשונה בחיי צבעתי אותו. בתור מי שהדבר שהכי חשוב לה בשיערזה שהוא יהיה בריא- זה היה חתיכת צעד משמעותי מבחינתי. הכי התרגשתי בעולם במספרה. אחר כך הרגשתי אמיצה ומגניבה ואוונגרד ושוליים, למרות שזה הכי מיינסטרים שראיתי. אבל פאק איט. יש לי פס אפור.






**


2. עוד תמונה שצילמתי את אדוה בסטודיו.  




**

3. ואחרון חביב: היה מבצע בגרופון של שני זוגות סניקרס בשמונים שקלים. סטס קנה לי לבן ולו כחול. כשהמשלוח הגיע: הפתעה!! הנעליים האלה הן בול הkeds שאני הכי אוהבת בעולם. איזה אושר, נעליים מהממות ובארבעים שקלים.
נעלתי אותן ולבשתי טייטס. עשיתי פירואט קטן, צ׳ה צ׳ה צ׳ה ויצאתי ללימודים.

אתם יכולים לקרוא לי בייבי. 





אני מבטיחה לחזור לעצמי בפוסט מושקע בקרוב. בינתיים נשיקות 3>

8 תגובות:

  1. כיף לראות פוסט ממך, ולו גם קצר :)

    סליחה על החוצפה, אבל הנעליים האלה, הן טיפה גדולות או טיפה קטנות?
    כי אני 37.5 ולא יודעת אם להזמין 37 או 38...
    מקווה שלא הגזמתי עם השאלה. תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי לא הגזמת!
      לי יש מידה אחת מעל המידה שלי והאמת שזה לא נורא, רק קצת מעבר לבוהן. אני הייתי ממליצה לך לקחת 38, תמיד כדאי מידה טיפה גדולה יותר מאשר נעל לוחצת...

      מחק
  2. תודה רבה!

    מרוב ההתלהבות על הנעליים לא כתבתי שהפס בשיער מ-ה-מ-ם!!
    ממש עשית לי חשק, אבל השיער שלי חום בהיר וזה לא יראה כזה קונטרסט מגניב...

    שוב תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואי זה הכי כיף בעולם לעשות משהו כזה, ואם סופר בא לך את תמיד יכולה לצבוע נניח לאפור כהה או בהיר יותר ביחס למה שמתאים לשיער שלך

      מחק
  3. כיף לקרוא פוסט ממך, תבואי יותר :)
    הפס בשיער מושלם לך והקדס האלה הן דגם אלמותי, תתחדשי!
    יצאה לי תגובה קצת פקאצית אבל מה אפשר לעשות, התכוונתי לכל מילה.

    השבמחק
  4. לי זה נראה יותר בלונד. בכל מקרה, זה מהמם. וכיף נורא לקרוא פוסט חדש שלך, לא משנה מה הוא מכיל ומה אורכו.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שזה היה חצי אפור חצי פנינה (באמת, ככה קוראים לצבע הזה) אבל עכשיו הצבע ירד והוא באמת בלנדיני ואני נראית כמו אפרוח. ותודה 3>

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...