יום שני, 29 בדצמבר 2014

תגליות, מהפיכות והוכחות. או: בואו תראו מה לבשתי



היוש היוש הבנות והבנים,

אז לאחרונה אני במצב נפשי משופר במיוחד כמו שאני טורחת לציין בפני אנשים כל הזמן (פגשתי חבר של חברה שלי באיזו מסיבה ביום חמישי. הפעם הראשונה שפגשתי אותו הייתה בבורלא בירושלים לפני איזה שבועיים שם ישבתי על הבר בחמש בצהריים ובכיתי לו בטירוף על כמה שאני לא יוצלחת. אז מן הסתם שהסבתי את תשומת ליבו לכך שאני שפויה בדרך כלל).
מצב הרוח המשופר הזה בהחלט עושה את החיים שלי להרבה יותר פשוטים. אתמול מרוב מצב רוח טוב סטס ואני הזמנו אוכל תאילנדי הביתה וראינו איזה שלושה פרקים של בית הקלפים ברצף. סטס כמעט הקיא בסוף הערב אבל זו לא הנקודה. הנקודה היא שהיה כיף, ושבית הקלפים זו פשוט סדרה מעולה ברמות. אני מרגישה את המניפולציה של המשחק מופעלת עלי בלייב. 



**


אז הנה שיר לחמם את האוירה:




***


אוקיי אז היום אני סוף סוף מעלה בפניכם את ההוכחה לכך שהלוק המינימליסטי שלי נשמר ומוקפד בהחלט. דנה הנסיכה מהכיתה שלי  כועסת עלי כל בוקר כי אני לא לובשת צבעים עד שבסוף צעקתי עליה שתרד ממני כבר ושאני אפסיק ללבוש שחור כשימציאו צבע כהה יותר (סתם, זו עמנואל אלט אמרה אבל זו אנקדוטה שקשורה לסיפור אז ניכסתי אותה לעצמי. גם רזה, גם עורכת ווג. שתשחרר קצת למי שאין לה).

הגוונים המונוכרומטיים מאוד נעימים לי, אני בתקופה שדימויים חזותיים צבעוניים מבלבלים אותי ומוציאים אותי מריכוז. אני מרגישה שאני צריכה לפשט הכל בחיים שלי: איך שאני מצלמת, מה שאני אוכלת, החברים שלי, האנשים שסביבי. הספרים והסרטים והסדרות. אז גם מה שאני לובשת. 



***


קודם כל השמלה. ולמה אני מתחילה ממנה? כי היא מעידה על תגלית היסטרית שקוראים לה... טם טם טם... זארה קידס!! אני אמנה את הדברים הנפלאים בזארה קידס:
1. זול. פי אלף יותר זול. השמלה עלתה 79 שקלים.
2. למי שמחפשת סריגים, סוודרים, מעילים. העיצובים פשוטים ונקיים יותר. הרבה פעמים בזארה הם דוחפים ריצ׳רצ׳ים, פסי עור, דברים לא קשורים. אני רוצה סוודר. למה הפתח שלו צריך להיות מאחורה? אצל הילדים הכל פשוט.
3. זארה קידס פאקינג עולה עלי!! או אמ ג׳יסוס ג׳י זה שווה הכל. ועוד לא המידה הכי גדולה. מעולם לא הרגשתי רזה יותר, גם לא באיזה יום נשכח בהיסטוריה בו שכחתי לאכול צהריים.

הגרביונים כמובן מh&m, 40 דנייר 2 בחבילה והם פשוט מעולים ברמות. לא לוחצים על הבטן וסופר נעימים. 

האוזניות המהממות והחדשות הן של urbanears, קניתי אותן בבלק פריידי (קניתי עלק. סטס קנה) הן היו בהנחה של 50 אחוז ועלו מאה ושישים שקלים בלבד. היה לי הכי קשה להחליט איזה צבע לבחור אז בחרתי את האפור. לייק דה. 
אניווייז, הן ממש מעולות לי וכיפיות, הן עולות 320 שקלים בidigital (בפעם האחרונה שבדקתי). יקר, אני הייתי מחכה להנחה הבאה שתהיה באתר שלהם. 

הג׳קט מהשייח הגדול בהודו, ללא ספק הקניה הכי טובה שלי שם.

הנעליים מהמבצע של שניים בשמונים בגרופון.

העגילים המינימליסטיים מפוראבר 21, והלק!! הלק הכי שווה בהיסטוריה של היקום הוא של לייף וניתן לרכוש אותו בסופר פארם. קניתי 3 ב25, הם כולם מנצנצים. הלק מחוספס ודנה טוענת שאפשר להוריד איתו עור קשה מכפות הרגליים (בהחלט הדימוי הכי דוחה שהיא יכלה לחשוב עליו).

צילמה אותי דנה טל אל הצלמת המהממת, (זאת מעניין הבגדים השחורים מלמעלה).

















***


ואחרון חביב: 
אני עפה על השיר הזה. בא לי להזמין הפוך למישהו ולהתלונן לו על החום. 




***


שיהיה לנו המשך שבוע טוב, 
מלא נשיקות

3 תגובות:

  1. השיער שלך מושלם ככה. ועכשיו כשאת בוגרת בית הקלפים, אני ממליצה לך בחום להתמכר לthe wire. ג'ימי מקנולטי רוקס מיי וורלד.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז ראיתי את שתי או שלוש העונות הראשונות ואז פשוט חדלתי, אין לי תירוצים למה. אבל נכון ג'ימי מקנולטי הוא סופר הוט למרות ואולי בגלל השפתיים והדיקציה?

      מחק
    2. בגלל ובגלל, איזו שאלה (ובגלל עוד כמה דברים).

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...