יום ראשון, 4 בינואר 2015

ערב השנה החדשה, החלטות וסיכומים ! או: כן, בטח.





אני לא שונאת הרבה דברים (למרות שאני אומרת שכן, אבל זה סתם חלק מהפאסון שלי), אבל אני שונאת סיכומי שנה והתחלות לשנה החדשה. כל מה שאני מחליטה לא קורה ואז אני צריכה לתת על זה את הדין בסיכום השנה, אז בשביל מה לטרוח?

ובכל זאת, אפתח את הפוסט עם ההחלטות שלי בסגנון נעה לשנה החדשה:

1. אני אהיה רזה. השנה זו השנה שלי השנה זה יקרה! (לפני איזה חודש סטס אמר לי: 'מאמי, את בחיים לא תהיי רזה. כדאי שתפסיקי להתענות מזה.' זה כאילו היה בקטע הכי חמוד בעולם, של תאהבי את עצמך כמו שאת ותקבלי את עצמך ועוד בולשיט שאף אחד לא באמת רוצה לשמוע. אבל סירייסלי? סטס. סירייסלי).

2. השנה אני אהיה צלמת מהממת ומפורסמת ויהיו לי מיליון עוקבים באינסטוש ואני אהיה הבאה שתשבור את האינטרנט אחרי קים קרדשיאן וחן טל. 

3. השנה אני אהיה חכמה ואקרא יותר ספרים. ולא, אחיות קיץ של ג'ודי בלום זה לא נחשב. 

4. השנה אני אהיה נאמנה לעצמי, אפסיק להעמיד פנים ואכיר במגבלות שלי וביכולות שלי ולא אנסה אפילו להתקרב למטבח או להעמיד פנים שאני אוהבת את זה. אני שונאת את המטבח, אני מתקרבת למקרר רק בשביל להוציא גלידה מהפריזר (ע"ע סעיף 1).

5. זהו אין לי יותר דרישות מעצמי. כולי תקוה שסטס יתמודד עם סעיף 4.


***


השנה אהיה סופרמודל




***


אז אם תשאלו אותי, ערב השנה החדשה זה היום הכי סחי בשנה והכי ליים לצאת בו. אז בהתאם לתובנה הזו סטס ואני נשארנו בבית, הזמנו פיצה וסיימנו את העונה השניה של בית הקלפים (מישהו שם לב לדפוס חוזר?).
כאילו, מה כיף בלצאת עם כל עם ישראל, כשברחובות טווח הגילאים הממוצע הוא בין 15-17?
חוץ מזה, שאני החלטתי מזמן: למסיבות שאין בהן את המוזיקה שאני אוהבת אני לא יוצאת.
העמדתי פנים לערב אחד לפני שנתיים שאני אוהבת מוזיקה אחרת, כשסטס לקח אותי למסיבת טראנס לפגוש את החברים שלו. מי לוקח את החברה שלו למסיבת טראנס לפגוש את החברים שלו בפעם הראשונה? ועוד אותי. אבל פה זה נגמר, כל הבום בום בום בראש שלי גומר אותי. למסיבות הבאות שלחתי איגרת עם דיסק של ריקי מרטין, שילמדו מוזיקה טובה מהי.



(למסיבות עם מוזיקה כזו אני מוכנה ללכת. ואם אתם חושבים על לדלג על השיר הזה אז תחשבו שוב.)




***


הקור המקפיא הזה משתק אותי לגמרי. אני לא יכולה לזוז מהרדיאטור, אני אפילו לוקחת אותו איתי לשירותים. מה אנשים עושים בסקנדינביות??
אה נכון, הם מתאבדים.  


***


נקודה כמעט אחרונה לקראת חזרתה של הסדרה המופלאה מכל, גירלז. 
אז עלתה בינינו שאלה, מי את מגירלז?
ברגע שהכרזתי שאני ג'סה אופיר וזהר ממש כעסו עלי. 
"את לא ג'סה, שכבת עם פחות מדי בנים."
"את לא ג'סה, יש לך חבר כבר מלא זמן." 
מה שהן לא אמרו זה: "את לא ג'סה, את לא מספיק שווה!!!"

אמרתי: "אוקיי אני לא ג'סה." (בלב חשבתי: 'חברות מגעילות מה קשה לפרגן לי בג'סה').
אופיר אמרה: "את מארני." 
חשבתי: 'מארני?? אני מארני את שפויה?? את מארני!!'
אמרתי: "אני ריי. הכי שווה להיות ריי."
אז הן הסכימו כי ריי לא מערער על המעמד שלהן. 


***


ואחרון חביב: אני רוצה להיות גם מארק ג'ייקובס יורגן טלר וסופיה קופולה ביי.




***

וגם נעה מכבי למארק ג'ייקובס



****


שתהיה לנו שנה טובה ושנחיה לה וידה לוקה



2 תגובות:

  1. אל תהי רזה. צלמת מהממת את כבר. ספרים זה תמיד תענוג גדול, מאחלת לך גם. לגבי סעיךף 4 -אמן!
    וכן, גם אני רוצה להיות סופיה קופולה וקצת מארק גייקובס. יש לנו רצונות דומים, לעזאזל!
    שתהיה שנה מעולה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...