יום שלישי, 6 בינואר 2015

צעיפי ענק, או: הגזמות בקטע טוב





(אז בהמשך לפוסט הקודם בו אני מתלוננת על הקור המקפיא ועל זה שאני לא זזה מטר בלי הרדיאטור שלי.)
אוקיי, הרי אי אפשר באמת לשבת בבית במשך חודשיים שלמים, לראות שוב את בנות גילמור ולאכול פריכיות, נכון?
לא. אי אפשר. אז בלית ברירה מצאתי פתרון לימים המחרידים של שיא החורף בו הלחיים השמנמנות שלי מאיימות לנשור: אני לוקחת את השמיכה שלי איתי החוצה.

בהודו קניתי של ענק, שהתכסיתי איתו כשישבתי בדרמסאלה וחשבתי על החיים (בטח. תראו לי מישהו אחד שבאמת חשב על החיים בהודו ולא רק נהנה לספר שזה מה שהוא עשה). בישראל הוא משמש כצעיף אוברסייז ענק, שבמקרה הצורך הופך גם למכסה מפני הגשם וגם לשמיכה, כי בחוג לתקשורת צילומית במכללת הדסה לא שמעו על זה שהגיע החורף לירושלים והם ממשיכים לשים מזגן על כפור מוחלט, אז אני צריכה לשבת בשיעור רועדת עם הצעיף שלי כרוך סביבי כמו מומיה.

ובכן, אי אפשר שלא לשים לב לכמה מגניב ושיק צעיף אוברסייז. אני אוטומטית הופכת ל'לא מתאמצת שסובלת מקור ונהיות לה לחיים אדומות ועיניים בוהקות'. יש לי ארבעה כאלה, שאחד אמא שלי לקחה באופן מסתורי, ועוד שניים שנראים יותר מדי כמו שמיכות טלויזיה. אז נותרתי עם אחד, שהוא אמנם מהמם (וטכנית שייך לסטס, אבל מה ששלו שלי וכו') אך פחות נעים מהשאר ויש שיגידו קצת דוקר. אוקיי, אני דפנטלי יכולה להתמודד עם זה.



***


(אומרים שעוד מעט ירד שלג בירושלים. דנה ואני כבר עובדות על הגרסה שלנו לפרוזן.)




***

כמה השראות וגם ! לני קרביץ מוביל הטרנד שממש הגזים ולקח את שמיכת הטלויזיה שלו והוציא אותה מהקשרה.












ועוד כל מיני דברים שווים של חורף פה





***


אז קבלו את המלצתי הכנה לרכשו צעיף אוברסייז ענק ומוגזם, כך תרגישו סופר מגניבות (מגניב זה האופנתי החדש) וגם יהיה לכן חם בקטע לא פרופורציונלי (פרופורציה זה אוברייטד).


אני לובשת: צעיף מהודו
חולצה של loft נקנתה במונה יד שניה
מכנסיים מh&m
תיק של מייקל קורס


צילמה דנה טל אל המהממת שיצאה איתי בגשם ובקור המקפיא של ירושלים וגם! החזיקה את המעיל תוך כדי הצילומים. כשיש כישרון אז יש כישרון.











***


זוכרות את קרייג דייויד? אז זה.




***


פסטישלג שמח שיבוא עלינו לטובה

נשיקות

7 תגובות:

  1. טריגר חנפנית: אני מאוד אוהבת צעיפי ענק והכי אהבתי את הביצוע שלך ושל התמונה של ההיא שלובשת הכל שחור.
    ואני לא מאמינה ששמת פה את איימ ווקינג אווי! לרגע חזרתי לכתה ז'

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני הכי אהבתי את השחורה! אני חושבת שבלונדיניות עם גולף שחור זה הדבר המושלם.

      זה שיר מעולה לא? לא יודעת איך נזכרתי בו פתאום

      מחק
    2. אני לא אוהבת את השיר :( נראה לי שיש לנו טעם מוזיקלי די שונה (וזה ב-ס-ד-ר. לא צריך להסכים על הכל).

      מחק
    3. וגם שאלתי את סטס על בלק סבאת והוא אמר ברור שאני מכיר, אז שאלתי אותו אם זה בגלל שהוא רוסי והוא לא הבין למה התכוונתי.

      מחק
  2. הגירסה שלך לצעיף הענק לוהטת לגמרי, במיוחד עם האודם הזה.
    אני מתחילה להתעטש כבר עכשיו בטח אבלה את הסופש במיטה.
    אני הולך עם צעיף שהוא רק חצי ענק, יש ליעוד לאן להשתפר. את תקפאי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כבר קופאת!! הכי קר פה בעולם.

      מחק
  3. זה נראה פשוט נהדר. אני מחפשת כזה כבר המון זמן.
    אני הכי בעד לצאת עם שמיכה מהבית בחורף, רק שעם התיק והמעיל זה הופך לכבד מידי:(

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...