יום ראשון, 28 בפברואר 2016

איי ווק אפ לייק דיס





אז מסתבר שכבר לפני כמה חודשים הקוקו בלוף הגבוה חזר לאופנה וניתן לראותו על כל מיני פאשניסטיות ובלוגריות וסתם בחורות רזות ושוות שאיכשהו הגיעו לפינטרסט.
קוראים לו hun, שזה half bun ונשמע במו משהו שבנות יאהבו.

בהתחלה לא הבנתי מה הסיפור. אנחנו היינו הולכות עם הקוקו הזה כל החטיבה ואפילו שכללנו אותו במחנה קיץ של כיתה י׳ לכדי יצירות אומנות של איי ווק אפ לייק דיס.

אבל מסתבר שתמיד הקדמתי את זמני, כי בשנת 2004 הסגנון הזה לא היה באופנה כמו שהוא היה חלק מלוק ה׳לא אכפת לי איך אני נראית אני רק קושרת סנדות פה בואו בואו בנים בלי חולצה מכיתה י״ב תעזרו לי לרדת מהחלל החיצון שהעפתי את עצמי אליו׳.


***



על כל פנים, כשראיתי שזה נהיה חוקי שוב לעשות ככה בשיער סידרתי אותו ככה בתמימותי בבית ספר. גיא אמר לי: תפרקי את זה ומיד. זה נראה נורא. את לא זרבוב. 

ככה, הגברים שבחיי מפרגנים לי תמיד. 



***


 מגדירה מחדש את המושג איי ווק אפ לייק דיס
בוקר טוב לך, את מושלמת 

ובעלות השיער הקצר לא מקופחות הפעם
 סלינה גומז יודעת מה טוב לה (וזה לא ג׳סטין ביבר)

אשלי (או מארי קייט)? 


***


ליידיז, ג׳אסט טל הים. 





***



 בגלל שאני אישה עצמאית, יודעת מה שטוב לי ואם פינטרסט ומארי קייט אולסון אמרו שמותר אין לגיא זכות לדבר, הלכתי על זה פול פאוור. 
זאת ועוד, שזה באמת פתרון מושלם. קמה בבוקר, עושה גולגול קטן למעלה, מפזרת כמה שוונצים ונראית גם כאילו קמתי הרגע אבל גם כאילו אני יודעת בדיוק מה אני עושה. 



זו אני, עם ג׳ינס מפוראבר. חולצה, מגפיים וג׳אקט מזארה (פעם הבאה שאני מסדרת לוק אני חייבת לבזר חנויות)

צילמה אותי נעה קסטל ההורסת כתמיד 













בשמחות ונשיקות

יום שבת, 13 בפברואר 2016

דברים ליום האהבה



מערכות יחסים הן דבר מרתק. הן מפחידות כמו שהן שואבות. הן מייצרות תלות באהבה. אני תוהה לפעמים איפה מתבטא הפער בין השדים שלי למציאות. איפה נמצאים הסדקים שמהם הם יוצאים לעולם.
החיים מקיפים אותנו במראות, דרכם אנחנו משתקפים ומתגלים. אני חושבת על זה הרבה, איך מערכת היחסים שלי שינתה אותי, מה היא לימדה אותי על עצמי. 
איך שבתוך שגרה הדברים קורים בבהירות, כמו הארה. כמו לחבק מישהו בלילה, כמו גוף חם לגוף חם. 


זה וידאו שעשיתי בתחילת שנה שעברה. סטס שונא אותו, ואולי אני יכולה להבין מאיפה זה מגיע. אבל לי הוא מסמל הרבה: היום אני מסתכלת עליו וזה כמו לקרוא את היומן שלי מהתיכון. עם מי אכלתי צהריים, מאיזה שיעור הברזתי, במי הייתי מאוהבת. 





***

ועדיין, אני לא מייחסת הרבה חשיבות ליום האהבה. כשסטס ואני חגגנו שלוש שנים שנינו שכחנו את התאריך. אני מעדיפה לקנות לסטס בכל יום רגיל פקאנים מצופים בשוקולד ואז לאכול לו אותם. 


***


פעם קראתי את הסוד של מדונה לחיי זוגיות טובים. היא אמרה שהם אף פעם לא הולכים לישון כועסים. 
סטס ואני הרבה פעמים ישנים גב אל גב אחרי ריב. הדבר האהוב עלי הוא איך מתוך ההרגל של השינה אני קמה מחובקת ואז אנחנו ממשיכים לכעוס כל היום שאחרי.


***


לא רואה משהו טוב ביום האהבה. לא מספיק אני מרגישה בת שמונים, ממש מה שאני צריכה זה ללכת למסעדה כשכל שאר הסועדים הם זוגות דביקים ומאושרים שיתנשקו לי מול הפרצוף ויגרמו לי לרצות להקיא את הפסטה שלי, ולהרגיש בת מאתיים.





*


הרבה אהבה, רק אל תעשו אותה פומבית. יש אנשים עם רפלקסים רגישים.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...